Контакти

м. Чернівці, вул. Гонти, 20, тел./факс (0372)54-26-10
Кольпінг

Молодь

  Головна
  Новини
  Справа Кольпінга
  Про нас
  Молодь Кольпінга
  Установчі документи
  Символіка
  Інформаційна література
  Проекти
  Родини Кольпінга
  Освітні заходи
  Вісник Кольпінга
  Контакти





Тренінг «Розвиток громадських навичок та ініціатив щодо проведення інформаційних кампаній»

28.11.09. в м.Чернівці відбувся тренінг, метою якого було розширення знань учасників у інформаційній сфері

Учасники: представники РК м. Чернівці, Львів, Кіцмань, Ужгород, Заставна, Шаргород; с.Нижні Петрівці.(всього 24 учасники)
Тренер: Ігор Баб’юк,
                 координатор
                                                                                                обласного ресурсного центру громад
.

Метою тренінгу було: надання знань та вироблення навичок щодо створення ефективних інформаційних кампаній діяльності осередків благодійної організації “Справа Кольпінга”, а також створення стратегічного повідомлення та інформаційного продукту на його базі, який би сприяв більшому залученню цільової аудиторії до активної участі в благодійних заходах.
В ході першого блоку тренінгу учасникам дали роз’яснення поняття інформаційнї кампанії, її значимості в сучасному суспільному світі, особливо для НДО та, відповідно, для Справи Кольпінга. Учасники семінару зрозуміли, що володіючи навичками правильного ведення інформаційних кампаній, вони зможуть досягнути ефективних результатів в досягненні цілей організації. Отримавши інформацію про основні принципи та функції інформаційних кампаній учасники дійшли до висновків, що інформаційнs кампанії потрібнi для того, щоб громадськість, отримавши чітку зрозумілу інформацію, звернула увагу на діяльність організації чи дійсно зацікавилася тим чи іншим заходом. Крім того, інформаційні кампанії косвенно сприяють налагодженню надійних контактів з тими, кому в першу чергу потрібна допомога організації. І зрештою інф.кампанії – значимий етап у залученні коштів через владу та спонсорів.
Після цього учасники зайнялися визначенням цільової аудиторії, аналізом відповідних потреб та цінностей, виділивши в результаті декілька основних груп та визначивши позитивні та негативні сторони співпраці з ними.
При роз’ясненні учасникам правил створення інформаційного повідомлення, тренер детально зупинився на помилках, які організації припускають при цьому. По завершенню першого блоку учасники семінару попрактикувалися у розробці власних інформаційних повідомлень про діяльність організації, а потім разом детально розглянули їх та виправили допущені неправильності. 
В ході другого блоку семінару аудиторія окремо розглянула методи співпраці НУО із ЗМІ. В зв’язку з тим, що більшій частині учасників в ході нашої діяльності доводиться спілкуватися з працівниками ЗМІ та надавати інформацію про заходи в газети та радіопрограми, то вивчення деяких методів співпраці з цією групою являється дуже доречним та значимим для нашої роботи. Після перерви на обід аудиторія, розділившись на групи зайнялася написанням прес-релізу, попередньо отримавши практичні поради та детальні вказівки відносно предмету. 
Крім того, слухачі отримали фундаментальні знання по деяким іншим видам спілкування із ЗМІ та одразу ж закріпила це в ході практичних вправ.

Після закінчення тренінгу учасники:

- Оволоділи знаннями щодо наявних інструментів для проведення успішних інформаційних кампаній;
- Навчились створювати правильні інформаційні повідомлення, чітко направлені на різні цільові аудиторії
- отримали детальну інформацію по різним видам спілкування із ЗМІ та навчились готувати інформацію для засобів масової інформації


   Тренер семінару:
   Ігор Баб’юк









ГОЛОВНА  |  НОВИНИ  |  ПРО НАС  |  КОНТАКТИ

ГО "Справа Кольпінга в Україні" © 2016