Контакти

м. Чернівці, вул. Гонти, 20, тел./факс (0372)54-26-10
Кольпінг

Молодь

  Головна
  Новини
  Справа Кольпінга
  Про нас
  Молодь Кольпінга
  Установчі документи
  Символіка
  Інформаційна література
  Проекти
  Родини Кольпінга
  Освітні заходи
  Вісник Кольпінга
  Контакти





семінар “Вивчення потреб цільових груп”

31.07.2010р. в м.Чернівці відбувся семінар, метою якого було надати учасникам практичні знання по роботі з різними категоріями цільових груп.

Учасники: представники РК м.Чернівці, Заставна, Ужгород, Кіцмань, Рівне, Шаргород, Борислав; с.Панка (всього 18 учасників).
Тренер: Ігор Баб’юк, координатор обласного ресурсного центру громад
Метою семінару було: надання знань та навичок щодо визначення цільових груп; вивчення потреб різних типів цільових груп; ознайомлення з методиками, які використовуються при вивченні потреб тих чи інших цільових груп; роз’яснення важливості ефективної співпраці з цільовими групами.
У вступній частині семінару тренер провів опитування учасників, метою якого було визначити з якими категоріями суспільства члени організації найчастіше зустрічаються в повсякденній роботі і при яких обставинах. Після цього учасники «посортували» свої відповіді, розділивши їх на декілька основних категорій – влада, бізнес, недержавні організації та клієнти з якими працюють НУО. Тренер роз’яснив учасникам, що саме 3 перші категорії є основними секторами, на які умовно поділяється розвинуте громадянське суспільство.
Після детального роз’яснення причин, з яких активним членам організації слід вивчати потреби цільових груп, тренер представив на розгляд учасників основні методи вивчення цих потреб, коротко роз’яснюючи переваги та недоліки кожного методу. В кінці цього блоку учасники поділилися на 3 робочих групи та спробували теоретично визначити основні потреби того чи іншого сектору. При презентації своїх робіт, учасники групи роз’яснювали, який саме практичний досвід вплинув на їхнє рішення та припускали, який метод міг бути найефективніше використаний при визначенні потреб саме цієї цільової групи.
Другий блок семінару був присвячений детальному розгляду кожної з вищезазначених категорій суспільства. Тренер роз’яснив, що при визначенні потреб цільових груп слід звертати увагу на цінності, які притаманні тій чи іншій групі. Як правило, ці цінності є загальними для всього суспільства, але деякі з них є більш типовими для різних категорій суспільства. Саме з цієї позиції і було розглянуто кожну цільову групу. Учасники колективно визначали їх цінності, на основі цього виділяли основні потреби та порівнювали зі своїми роботами, виконаними в ході першого блоку семінару.
Крім того, в ході семінару учасники дізналися про основні мотиваційні моменти, які слід використовувати при налагодженні контактів з представниками цільових груп. Саме правильно використана мотивація сприяє ефективній та довготривалій співпраці. Учасники отримали основні знання по використанню основних методів дослідження потреб цільових груп, а саме навчилися:

-складати стислі листи-запити;
-розробляти оціночні анкети
-проводити моніторинг діяльності
-та коректно вести особисті переговори

Після закінчення тренінгу учасники:
- Оволоділи знаннями щодо визначення цільових груп з якими перетинаються члени організації в своїй діяльності;
- Навчились визначати їх потреби та цінності;
- Ознайомились з основними методиками визначення потреб цільових груп;
- Зрозуміли, що отримані знання допоможуть їм ефективно співпрацювати та формувати спільну діяльність заради вирішення завдань організації та реалізації її місії. 







ГОЛОВНА  |  НОВИНИ  |  ПРО НАС  |  КОНТАКТИ

ГО "Справа Кольпінга в Україні" © 2016