Контакти

м. Чернівці, вул. Гонти, 20, тел./факс (0372)54-26-10
Кольпінг

Молодь

  Головна
  Новини
  Справа Кольпінга
  Про нас
  Молодь Кольпінга
  Установчі документи
  Символіка
  Інформаційна література
  Проекти
  Родини Кольпінга
  Освітні заходи
  Вісник Кольпінга
  Контакти





Семінар “Робота з засобами масової інформації”

04.09.2010р. в м.Чернівці відбувся семінар, метою якого було надати учасникам практичні знання по методах успішної співпраці з представниками ЗМІ. 

Метою семінару було:
- роз’яснити учасникам роль, яку ЗМІ відіграють в діяльності соціальних організацій;
- навчити учасників успішно співпрацювати із ЗМІ
- виробити в учасників навички по створенню деяких інформаційних повідомлень та по організації ПР-сюжетів

Перш за все учасники семінару прослухали лекцію, яка роз’яснила, що таке ЗМІ, якою є їх роль в суспільстві, який рівень впливу вони мають на громадську думку. Учасникам було подано історичні відомості про розвиток ЗМІ та представлено деякі теорії (теорія Улі, двоступінчата теорія комунікації, теорія поміркованого впливу), які можуть допомогти успішно співпрацювати зі ЗМІ та вигідно використовувати їх для проведення ПР-у організації. Розглянувши типи ЗМІ (преса, радіо, телебачення, Інтернет), учасники отримали загальні практичні поради по роботі з ними. Головне усвідомити, що ЗМІ зацікавлені в нашій інформації так само як і ми в її висвітленні. Коли організація пише хороший-прес-реліз та пропонує тему для репортажу – вона робить велику послугу для журналіста – адже йому вже не потрібно бігати в пошуках ідей для своїх статей чи репортажів. Учасники чітко зрозуміли, що відносини організації із ЗМІ – це не «благодійна послуга» з боку останніх , а взаємовигідна співпраця.
Наступний блок семінару був присвячений співпраці з представниками телебачення. В якості референта виступала кореспондент центрального каналу України, яка роз’яснювала матеріал на основі прикладів з власного досвіду роботи. Вона розповіла про деякі тонкощі співпраці саме з телебаченням, які сюжети цікавлять репортерів, як правильно розробляти прес-релізи саме для ТБ і на що в першу чергу звертають увагу журналісти. Виявилося що досить важливим моментом для журналістів є фактор часу – наприклад, влітку у телебачення існує брак інформації, саме тому вони раді будь-якому сюжету. Учасникам було роз’яснено значення інтерв’ю, прес-конференції та ПР-сюжету, а також подано конкретні рекомендації по їх організації. На завершення блоку учасники виконали практичні вправи: журналіст роздала анонси-запрошення на зйомки сюжетів і учасники повинні були визначити на які саме сюжети зацікавлять журналістів і чому.
В ході третього блоку семінару учасники спілкувалися з журналістом місцевої обласної газети. Учасники дізналися деякі «секрети» роботи журналістів, отримали поради по налагодженню з ними особистих контактів, дізналися як будувати довготривалі відносини з представниками преси та як мотивувати їх до співпраці. Особливу увагу було присвячену розробці прес-релізів. Учасники отримали детальний план, якого слід дотримуватися при розробці цього виду інформаційного повідомлення, вивчили основні правила складання прес-релізів та дізналися про помилки, яких слід при цьому уникати. Для закріплення поданого матеріалу учасники виконували роботу в групах. По поданих ситуаціях їм треба було розробити прес-реліз, який би зацікавив журналістів. Презентація та колективне обговорення виконаних завдань сприяла усвідомленню допущених помилок та виробленню навичок в даній сфері.

Підведення підсумків семінару показало, що учасники:
- ознайомилися з характерними ознаками різних типів ЗМІ та основними методами співпраці з ними
- дізналися як мотивувати представників преси та телебачення
- навчилися правильно з ними співпрацювати та утримувати довготривалі відносини – виробили практичні навички по розробці інформаційних повідомлень

Отримані знання сприятимуть поширенню інформації про діяльність організації, зросту її іміджу в суспільстві та допоможуть в залучення нових членів та спонсорів.







ГОЛОВНА  |  НОВИНИ  |  ПРО НАС  |  КОНТАКТИ

ГО "Справа Кольпінга в Україні" © 2016